کد خبر: 3012201
معدن

افزایش تولید «گندله» و «کنسانتره» سنگ آهن شرکت‌های بزرگ

تولید گندله و کنسانتره شرکت های بزرگ سنگ آهن طی 11 ماهه 1402، به ترتیب 16 و 9 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان بهمن، ۴۶ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۹۱۷ تن محصول تولید کردند که در مقایسه با رقم تولید شده در مدت مشابه سال گذشته (۴۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۱۱ تن)، حدود ۹ درصد رشد نشان می دهد.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۰ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۲۸۱ تن، «چادرملو» ۹ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۴۴۷ تن، «گهرزمین» ۷ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۳۴۶ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۹۸۹ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۷۸۹ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۸۹۵ تن، «سناباد» ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۳۰۳ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۲۱۱ تن، «صبانور» یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۱ تن و «جلال آباد» ۴۰۷ هزار و ۹۵ تن کنسانتره تولید کردند.

افزایش ۱۶ درصدی تولید گندله
۹ شرکت بزرگ تولیدکننده گندله سنگ آهن، از ابتدای فروردین تا پایان بهمن، ۳۵ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۶۹۵ تن محصول تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۱۴۰۱، حدود ۳۰ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۰۱ تن بود که حاکی از رشد ۱۶ درصدی تولید این محصول است.
از این میان، شرکت های «گل گهر» ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۵ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۷۰۲ تن، «گهر زمین» ۴ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۳۴۵ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۹۷۵ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۹۲ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۴۸۴ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۶۳ تن، «سناباد» یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۶۶ تن و «صبانور» ۳۴۶ هزار و ۴۹۳ تن گندله تولید کردند.

خبر پیشین
ذوب آهن در یک قدمی صعود به نیمه نهایی
خبر بعدی
پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست