کد خبر: 2092802
صنعت
نگاهی به بازار آهن

نرخ تیرآهن افزایشی شد/ شمش ثابت ماند

در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، ثبات و در برخی افزایش قیمت اعلام شد به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، دیروز نرخ دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان نوسان کرد و در نهایت به قیمت ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، ثبات و در برخی افزایش قیمت اعلام شد به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر اعلام شد و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۱۰۰ تا ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

اما بازار تیرآهن افزایشی بود و با رشد بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ تومان در نهایت به قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی، نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز شنبه با ۵۰۰ تومان افزایش، بین ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان نیز تغییر قیمت خاصی نداشت.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل هم نرخ‌ها با رشد ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومانی بین قیمت ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام نرخ شد.

در بخش فروش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز شنبه ثبات بود و شمش با نرخ ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

خبر پیشین
۶۰ هزار تن آهن اسفنجی در بورس کالا عرضه می‌شود
خبر بعدی
ذخیره سنگ آهن ۳.۵ میلیارد تن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست