کد خبر: 2091001
صنعت

ذوب آهن اصفهان میزبان مدیران عامل متروی کلانشهرها

مدیرعامل و اعضای اتحادیه شرکت‌های قطار شهری و مدیران عامل متروی کلانشهرها با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید ریل، با مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مدیرعامل و اعضای اتحادیه شرکت‌های قطار شهری و مدیران عامل متروی کلانشهرها از جمله مشهد، تبریز، قم، کرمانشاه، اهواز، اسلامشهر و اصفهان پنج شنبه ۹ آذر ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید ریل، با مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار گفت: متخصصان این شرکت در شرایط سخت تحریم موفق به تولید ریل به عنوان افتخار ملی شدند و هم اکنون این شرکت از دانش فنی تولید ریل نیز برخوردار است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان در سه محور پیشران توسعه در کشور است؛ از جمله با تولید ریل موجب توسعه صنعت حمل و نقل ریلی می‌گردد، با تولید تیرآهن بال پهن به تحول صنعت ساختمان و پیشبرد نهضت ملی مسکن کمک می‌کند و با تولید آرک معدنی در خدمت توسعه صنایع معدنی است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت ریل به لحاظ حفظ سلامت و امنیت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: این مجتمع عظیم صنعتی علاوه بر رعایت استاندارد جهانی، با نگرش سخت گیرانه‌ای، کنترل کیفی ریل را انجام می‌دهد و به اذعان بسیاری کارشناسان، کیفیت این ریل در سطح جهانی قابل رقابت است.

کوهی همچنین با اشاره به توان و تجربه نیم قرنی ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات فولادی گفت: این آمادگی وجود دارد که نیاز کشوربه ریل خطوط بین شهری و ریل مترو را به هر میزان تامین کنیم.

مدیران عامل متروی کلانشهرها در این بازدید از نزدیک شاهد تولید ریل ملی و نحوه کنترل کیفی و تست این محصول بودند و کیفیت آن را در حد محصولات اروپایی و بالاتر از کیفیت ریل ترکیه ارزیابی کردند.

خبر پیشین
قدردانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اقدامات زیست‌محیطی فولاد مبارکه
خبر بعدی
از شهر پرند تا تجریش با ریل ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست