کد خبر: 2090405
فرهنگی و اجتماعی
همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با فرمانده سپاه لنجان

همزمان با هفته بسیج، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در این دیدار که سرهنگ شیری جانشین فرماندهی این ناحیه نیز حضور داشت، مهندس کوهی ضمن تبریک هفته بسیج و دلاورمردی های بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام راحل(ره) آن را پایه گذاری کردند و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه نموده است.
وی نقش مهم بسیج در صنعت را یادآورد شد و افزود: خوشبختانه بسیج قدرتمند ذوب آهن اصفهان علاوه بر ماموریت های محوله، با تشکیل قرارگاه های مختلف جهادی، علمی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی را در شرکت دنبال نموده و انتظار است که همچون گذشته در ارائه طرح ها و پروژه های علمی و صنعتی پیشگام باشد.
سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان نیز ضمن قدر دانی از مدیر عامل و همه کارکنان سخت کوش بویژه بسیجیان ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: تفکر بسیجی در همه عرصه ها، موفقیت های بزرگی را برای کشور رقم زده و بسیاری از طرح های صنعتی در کشور، با تفکر بسیجی به بار نشسته است.
وی گفت: هم اکنون نیز بسیج با همه توان در خدمت صنعت کشور خواهد بود و خوشبختانه بسیج و بسیجیان ذوب آهن اصفهان در این زمینه پیشگام هستند.
خبر پیشین
ارائه خدمات رایگان پزشکی بسیج ذوب آهن اصفهان به کارکنان
خبر بعدی
نهضت توسعه بخش معدن با سیاست‌های دولت سیزدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست