کد خبر: 2082701
فرهنگی و اجتماعی
به مناسبت سالروز حماسه و ایثار استان اصفهان صورت گرفت

برپایی موکب ذوب‌آهن اصفهان در گلستان شهدای اصفهان

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار استان اصفهان در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد و ذوب آهن اصفهان با برپایی موکب شهدای این مجتمع عظیم صنعتی، در مراسم حضوری فعال داشت.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار استان اصفهان ( سالروز تشییع ۳۷۰ شهید گلگون کفن استان در سال ۱۳۶۱ ) پنج شنبه ۲۵ آبان ماه در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد و ذوب آهن اصفهان با برپایی موکب شهدای این مجتمع عظیم صنعتی ، در مراسم حضوری فعال داشت.

در این مراسم با شکوه که با حضور مردم شهیدپرور و سخنرانی سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران همراه بود جمعی از کارکنان ذوب آهن اصفهان نیز شرکت کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تجلیل و ستایش از مردم شهیدپرور استان اصفهان که همواره مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب بوده اند به شرح فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و از جمله حماسه ۲۵ آبان ماه۱۳۶۱ پرداخت و گفت: اصفهان که به نصف جهان معروف است در جهاد و شهادت نیز پیشتاز و افتخار آفرین است.

وی با اشاره به حماسه غزه و مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر اسرائیل جنایتکار گفت: امپراطوری و استکبار جهانی به زانو در آمده و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان ها و شهادت زنان و کودکان توسط اسرائیل غاصب نشانه خفت و خواری و به پایان رسیدن حیات رژیم صهیونیستی است.

در مراسم مذکور از تعدادی از خانواده های شهدای مقاومت و شهدای اخیرغزه که در مراسم حضور داشتند،تجلیل به عمل آمد. همچنین طی برنامه ای که توسط شورای فرهنگی ذوب آهن اصفهان برنامه ریزی و اجرا شد،   مزار ۱۰ تن از شهدای ذوب آهنی عملیات محرم در محل گلستان شهدای اصفهان گلباران گردید.

ذوب آهن اصفهان همچنین در این مراسم با شکوه با برپائی موکب ضمن اجرای برنامه های فرهنگی به پذیرایی از حاضران پرداخت. مسعود بابا خانی سرپرست مدیریت حوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای ذوب آهن اصفهان در این مراسم ، ضمن اشاره به اهمیت پاسداشت و تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و خانواده های آن ها بر ایجاد نمادهای جهاد و شهادت برای حفظ نام و یاد شهدا و زنده ماندن راه آن ها تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی ازمسئولین و دست اندر کاران موکب ذوب آهن اصفهان، گفت:  حضور کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی در مراسم و برپایی موکب شرکت بخشی از اقدامات ذوب آهن اصفهان در جهت حفظ و نشر آثار و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

خبر پیشین
صدور مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت – آموزش در ذوب آهن اصفهان
خبر بعدی
تولید ۲۸.۷ میلیون تن کنسانتره آهن توسط شرکت‌های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست