کد خبر: 2051503
صنعت

رونمایی از تولید انحصاری آرک معدن TH29 در ذوب‌آهن اصفهان

با حضور اصحاب رسانه از تولید انحصاری آرک معدن TH29 در ذوب‌آهن اصفهان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، آیین گرامیداشت روز خبرنگار همزمان با رونمایی از تولید انحصاری آرک معدن TH29 برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با حضور اصحاب رسانه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان در این مراسم اظهار کرد: رسالت ذوب آهن در بدو تاسیس تولید میلگرد و تیرآهن‌های ساختمانی بود، اما اکنون که تولیدکنندگان فولاد در جای جای کشور حضور دارند ذوب آهن با تغییر استراتژی به دنبال تولید محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر و توسعه کشور بوده است.

وی با اشاره به تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان گفت: این محصول به تولید انبوه رسیده و این تولیدات در بخش مترو و راه آهن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: تولید محصولات بال پهن در دستور ذوب آهن است و با تولید انبوه آن را در اختیار مشتریان قرار داده که تا پایان سال محصولات H29، H26 و H30 به سبد محصولات ذوب آهن اضافه می‌شود. این محصولات می‌تواند به صنعت ساختمان سازی و کاهش مخاطرات ناشی از زلزله کمک کند.

وی گفت: یکی از مسیرهای توسعه کشورها توسعه معادن است. در گذشته اکثر معادن کشور روباز بودند و از زمانی که معادن به عمق رفتند به محصول آرک نیاز پیدا شد. آرک سازه‌ای است که تونل‌های معادن را مستحکم نگه می‌دارد. در دهه ۹۰ آرک از خارج وارد می‌شد که ذوب آهن موفق به تولید داخلی این محصول شد.

تولائیان خاطرنشان کرد: با درخواست معادن تولید آرک TH29 در دستور کار ذوب آهن قرار گرفت و مطابق استاندارد در حال تولید است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۸۷
خبر بعدی
افزایش برنامه‌های دانش‌بنیان در ذوب‌آهن اصفهان/ ۴٠ درصد بودجه امسال به تولید محصولات ارزش افزا اختصاص دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست