کد خبر: 2042003
بورس
نگاهی به بازار بورس

سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی۳۰ هزار و ۱۶۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید و در آستانه ی رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۴ هزار  واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۸۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
اجرای موفقیت‌آمیز پروژه دانش‌بنیان بهسازی و نوسازی پست برق اصلی ذوب‌آهن اصفهان
خبر بعدی
ایجاد قرارگاه علمی، بهره‌وری و کارآمدی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست