کد خبر: 2041901
صنعت
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

تولید ریل ملی ذوب‌آهن یکی از افتخارات ماندگار برای کشور است

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از مسولین سپاه استان با مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و معاونین این مجتمع عظیم صنعتی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این دیدار اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان در پشتیبانی از جبهه های جنگ و رشد و توسعه کشور همواره خوش درخشیده است و ما همواره به این مجتمع عظیم تولیدی کشور افتخار می کنیم و حمایت کامل از این شناسنامه صنعت فولاد کشور داریم.
وی افزود: ذوب آهن اصفهان، مجتمع عظیم صنعتی است که قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و تولید ریل ملی آن یکی از افتخارات ماندگار برای کشور به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: با همدلی و هم افزایی  بسیار خوبی که در بین بخش های مختلف استان و کشور با این مجتمع عظیم صنعتی برقرار شده است، این شرکت رشد تولید و شکوفایی بیش از پیش را برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در تشریح مهمترین برنامه های سال جاری گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از ابتدای امسال، پیاده سازی رویکرد تحولی را برای بخش های گوناگون شرکت به عنوان یک استراتژی کلیدی مدنظر قرار داده است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای «مهار تورم، رشد تولید»، تولید ۴۵ درصدی محصولات ارزش افزا را در راستای نهضت ملی مسکن و توسعه شبکه سراسری راه آهن و متروی کلان شهرها در دستور کار دارد.
شایان ذکر است سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از مسئولین در بدو ورود به شرکت در محل یادمان شهدای گمنام این مجتمع عظیم صنعتی حاضر و به مقام شامخ این شهدای بزرگوار اَدای احترام نمودند و سپس با آیت ا… حبیب ا… رهبر مسول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز دیدار و گفتگو داشتند.

خبر پیشین
بازیکن سابق استقلال به ذوب آهن پیوست
خبر بعدی
پروژه انتقال آب کندانسه سالانه از هدر رفت ۱.۵ میلیون لیتر آب جلوگیری می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست