کد خبر: 1021903
صنعت
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه عنوان کرد:

حفظ جایگاه صادراتی محصولات فولادمبارکه در کنار تامین نیازهای داخلی

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، بر حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، و به نقل از پایگاه اینترنتی فولاد مبارکه ، رضا حیدری تامین نیاز داخلی را در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولادمبارکه اولویت اول این شرکت دانست و بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.

وی توجه ویژه گروه فولادمبارکه در تولید محصولات کیفی را باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه دانست و افزود: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات را محرک جدی طرح‌های توسعه این شرکت دانست و از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی خبر داد.

گفتنی است پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

انتهای پیام/

خبر پیشین
نشست تعاملی ذوب آهن با دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان
خبر بعدی
عرضه ۱۸۵ هزار تن محصول فولادی در بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست