کد خبر: 1122702
صنعت
جمعه شب انجام شد

بازدید سرزده و شبانه مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از خط تولید

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان جمعه ۲۶اسفندماه، ضمن بازدیدی سرزده و شبانه از کوره‌بلند، دیسپاچر کل و هماهنگ‌کنندگان خطوط تولید، در جریان امور فنی و روند تولید شرکت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی کوهی در بازدید سرزده و شبانه از کوره‌بلند، دیسپاچر کل و هماهنگ‌کنندگان خطوط تولید، ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی که با همت بلند و با تکیه بر توان و تجربه کارکنان و دانش فنی متخصصان داخلی به دستاوردها و رکوردهای متعدد دست یافتند، گفت: باید با تمام توان از همه ظرفیت‌های ذوب آهن اصفهان استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را از داخل تأمین و وابستگی کمتری به خارج از شرکت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: غنای دانش و توان فنی و کارشناسی در ذوب‌آهن اصفهان پشتوانه‌ای ستوندنی برای این صنعت و سایر صنایع کشور است.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار بر لزوم تسریع برای اتمام پروژه‌های ناتمام و تکمیل‌نشده در شرکت به‌ویژه خطوط تولید تاکید کرد.

وی گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان سرچشمه‌ صنایع کشور با بهره‌گیری از علم روز جهان و بروزرسانی بی‌وقفه تجهیزاتی و با داشتن کارکنان متخصص و توانمند نمونه‌ و الگویی بی‌بدلیل برای سایر صنایع است و قطعا آینده‌ای روشن در پیش روی این گنجینه‌ صنعتی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۶۸
خبر بعدی
ذوب‌آهن در میان برترین‌های بورس کالا در هفته پایانی سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست