کد خبر: 1091501
صنعت

آغاز به کار کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس ( PLANEX 2022 )

کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (پلنکس ۲۰۲۲) در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش با حضور فعال شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (پلنکس ۲۰۲۲) ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران شرکت‌های فولادی و جمعی از فعالان بین‌المللی عرصه فولاد، در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز شد.

در ابتدای کنفرانس مسعود عبد‌یزدان سردبیر گروه خبری تحلیلی Planner با تحلیلی بر ریسک‌ها و فرصت‌های بازار فولاد جهان و ایران در سال ۲۰۲۳ گفت: ایران جزو معدود کشورهایی است که در ۱۰ماهه سال ۲۰۲۲ بیشترین رشد تولید فولاد را داشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط تولید فولاد در روسیه و چین و اوج‌گیری دوباره کووید در این کشور، تولید فولاد کاهش یافته است و انتظار می‌رود به مرور زمان و بهبود شرایط و میزان تقاضا در سال آینده تولید جهانی فولاد افزایش یابد.

محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب‌آهن اصفهان، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، سید اردشیر افضلی معاون فنی و اجرایی کاوه‌ فولاد آریا، مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ آهن ایران و محمدعلی عزیزمحمدی مدیر عامل ایریتک از جمله سخنرانان این همایش هستند.

لازم بذکر است، در این کنفرانس (۲۰۲۲ PLANEX ) از طرف نمایندگان مختلف زنجیره فولاد کشور از جمله تولیدکنندگان، فعالان حوزه سنگ آهن، تامین‌کنندگان و بازار صنعت فولاد، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان به عنوان مرد سال صنعت فولاد ایران انتخاب شد.

بخش نخست و روز اول این گردهم‌آیی با برگزاری اتاق فکر و پنل‌های تخصصی پایان یافت. گفتنی است کنفرانس بین‌المللی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه پلنکس ۲۰۲۲ با حمایت ذوب‌آهن اصفهان و سایر تولیدکنندگان فولاد و مواد اولیه از ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است.

خبر پیشین
سهم ۸ درصدی فولاد مبارکه در تولید ناخالص داخلی بخش صنعت کشور
خبر بعدی
صنعت فولاد با مشکلات زیرساختی در حمل و نقل و عدم توازن در زنجیره مواجه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست