کد خبر: 1052203
صنعت
در نمایشگاه صنعت ساختمان مطرح شد

نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

رئیس اتاق تعاون ایران برای هر گونه همکاری با شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ ، رئیس اتاق تعاون ایران در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران، برای هر گونه همکاری با شرکت های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه از جمله ذوب آهن در زمینه تولید و صادرات خدمات فنی مهندسی اعلام آمادگی کرد.

مهندس بهمن عبداللهی که همراه تعدادی از دست اندرکاران سازمان بورس کالای کشور به غرفه ذوب آهن اصفهان آمده بود، در جریان تحولات جاری ،برنامه ها و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت تولیدات این شرکت در ساخت وساز مسکن در کشور گفت: اتاق مذکور با کمک وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور است و همزمان تلاش می کند مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب را برای ۳۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر فراهم کند.
عبداللهی اظهار کرد: این تمایل وجود دارد که از امکانات و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان برای تامین مقاطع فولادی این پروژه ها استفاده شود.
وی همچنین تاکید کرد: باهمکاری متقابل بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان، نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن ارزان با مصالح مقاوم وسبک می تواند ایجاد شود و گسترش و ادامه یابد.
در ادامه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، هئیت های تجاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله عراق و پاکستان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
اسدبیگی ما را اذیت کرد/ نمی‌توانم از او بگذرم
خبر بعدی
ذوب‌آهن ۰ – ۰ پرسپولیس| ‌راضی به یک امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست