کد خبر: 122902
صنعت
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان:

دولت مردمی را در تولید مقاطع ساختمانی یاری می‌کنیم/ تداوم حیات اقتصادی ذوب‌آهن با اندیشه و ایده نو

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: در سال جدید در تولید مقاطع ساختمانی یار و همراه دولت مردمی خواهیم بود و از التهابات احتمالی در بازار ساخت و ساز مسکن به جد جلوگیری می‌کنیم

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب‌ ۲۴، ایرج رخصتی به مناسبت آغاز سال نو اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ در حالی به پایان رسید که تقریبا سخت اما سرشار از تجربه‌های شیرین و ارزشمند برای ذوب‌آهن بود.

وی افزود: در ماه‌های پایانی سال، اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و رکوردهای خوبی محقق شد که بیشتر ریشه در کار کارشناسی و عملیات فنی داشت و همکاران ذوب‌آهن آن را تدوین و محقق کردند. ارزشمندترین آن، رکورد تاریخی ۵۰ ساله ذوب‌آهن در تولید چدن با سه کوره بلند بود.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه آن چیزی که برای من اهمیت دارد معیشت کارکنان است و در سال ۱۴۰۱ جای هیچ گونه نگرانی از این باب نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که تدوین شده در خلق ارزش سرمایه ارزشمند هست و مطمئن هستم در دریافتی‌های کارکنان عزیز و زحمتکش ذوب‌آهن تغییر اساسی صورت می‌گیرد.

رخصتی با تأکید بر اینکه رفاه نسبی کارکنان برای ما مهم است، گفت: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همه با هم، همدل و همراه باشیم. کار سختی نیست و معتقدیم برنامه‌های تدوین شده ارزش افزوده خوبی برای ما به دنبال خواهد داشت.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: در تولید مقاطع ساختمانی یار و همراه دولت مردمی بوده و خواهیم بود و از التهابات احتمالی در بازار ساخت و ساز مسکن به جد جلوگیری می‌کنیم؛ اما آنچه پیگیری می‌کنیم به خدمت گرفتن تولید مقاطع و محصولات صنعتی برای ارزش افزوده بیشتر است.

وی در پایان با تبریک حلول سال نو گفت: ما اندیشه‌ها و ایده‌های نو را پاس می‌داریم و با اندیشه و ایده نو به حیات اقتصادی خود ادامه می‌دهیم.

رخصتی بیان کرد: با دلگرامی، همراهی و توکل به خدا سال جدید را شروع کردیم و پیش می‌رویم و آرزوی سلامتی برای همکاران و خانواده بزرگ ذوب‌آهن داریم. امیدواریم سالی که در ماه شعبان شروع شده و با ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند با برکت و سلامتی برای همه عزیزان و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سرشار از خیر باشد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین موجب پیشرفت محسوس در همه اهداف اقتصادی خواهد بود
خبر بعدی
«اشتغال» مسئله اول دولت در سال جدید است/ حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست