کد خبر: 121603
فرهنگی و اجتماعی
مدیرعامل ذوب آهن دیدار با جانبازان مرکز شهید مطهری اصفهان

موظف به قدردانی و حفظ ایثارگری ها و جانفشانی های جانبازان هستیم

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان گفت: حفظ ارزش های انقلاب در گرو مستند سازی و انتقال حماسه های جانبازان به نسل جدید است.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،  سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع)  و روز جانباز، با حضور در مرکز جامع توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان با اسوه های صبر و ایثار دیدار و گفت و گو کرد.
ایرج رخصتی در این دیدار که مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مسئولان شرکت حضور داشتند، گفت: زحمات و فداکاری های جانبازان بی حد و اندازه است و ما موظف به قدردانی و حفظ این ایثارگری ها و جانفشانی ها هستیم.
وی تاکید کرد: بی تردید فداکاری و ایثار شما رزمندگان و جانبازان این مرز و بوم، سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین کرده و جوانمردی و از جان گذشتگی شما حماسه آفرینان  و به ویژه خانواده های صبور شما در تاریخ کشورمان جاودانه خواهد ماند.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه جانبازان همواره در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند افزود: ما نیز در زندگی شخصی و فعالیت های خود در جبهه صنعت با تولید بیشتر و تلاش برای خود کفایی و استقلال همه جانبه کشور در تحقق خواسته ها و جهاد مستمر ایثارگران گام برمی داریم.
ایرج رخصتی خطاب به جانبازان قهرمان ادامه داد:  شما عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس و صحنه ها و میدان های بعدی جهاد و مبارزه، با تقدیم سلامتی خود از تمامیت، شرف و ناموس مردمان این کشور قهرمانانه دفاع کردید و آن ها را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته اید.
وی همچنین گفت: نباید بین نسل جدید و فرهنگ دفاع مقدس فاصله بیافتد و دست اندرکاران فرهنگی وظیفه دارند که در  مستند سازی، احیاء و انتقال این حماسه ها به نسل جدید بکوشند.
در این بازدید جانبازان، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار به شرح خاطرات خود از جبهه ها و دوران مجروحیت پس از آن تا کنون پرداخته و بر استقامت و پایداری خود در راه انقلاب و ولایت تا آخرین لحظات زندگی تاکید کردند.
انتهای پیام/

 

خبر پیشین
آمادگی برای حمایت از ذوب‌آهن اصفهان و مدیریت جهادی این شرکت
خبر بعدی
توسعه فضای سبز، در فرهنگ ذوب آهن اصفهان نهادینه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست