کد خبر: 110602
صنعت
رئیس جمهور در چهارمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم:

دولت در کنترل قیمت فولاد و سیمان موفق عمل کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در بخشی از کنترل قیمت‌ها موفق شده است، گفت: در کنترل قیمت فولاد و سیمان و برخی کالاهای دیگر نه تنها موفق بودیم بلکه در بعضی از کالاها قیمت‌ها پایین آمده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، آیت‌الله رئیسی در چهارمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره اینکه اثر ملموس اقدامات دولت چه زمانی برای مردم احساس می‌شود، اظهار کرد: کنترل قیمت‌ها مسأله مهمی است که ستاد تنظیم بازار موظف است قیمت‌ها را کنترل ‌کند.

وی افزود: یک بحثی در تصمیمات اقتصادی این است که تورم ایجاد نشود، گرانی به دنبالش نباشد، یک بحث دیگر این است که قیمت کالاها در بازار کنترل شود، این هم حرف مهمی است که خواست مردم است.

رئیس جمهور بیان کرد: دولت در بخشی از کنترل قیمت‌ها موفق شده است. مثلاً در کنترل قیمت فولاد و سیمان و برخی کالاهای دیگر نه تنها موفق بوده بلکه در بعضی از کالاها قیمت‌ها پایین آمده است.

وی افزود: اگر معدل قیمت‌ها را نگاه کنید برخی از کالاها یا پائین آمده یا ثابت مانده است. برخی از اجناس به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی افزایش قیمت پیدا کرده است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: با مسئولیت به دستگاه‌های مختلف و استاندارها کنترل قیمت‌ها را دنبال می‌کنیم تا مردم از این جهت رنج نبرند.

وی در باره حذف ارز ترجیحی در برخی از کالاها، اظهار کرد: دولت از شهریورماه که کار خودش را شروع کرد. ۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه بود که دولت قبل آن را هزینه کرده بود و برای این دولت مبلغی نبود که بخواهد ارز ۴۲۰۰ تومانی را دنبال کند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
شوک برق به فولاد ایران/ در سال ۲۰۲۱ تولید فولاد کشور ۲ درصد کاهش یافت
خبر بعدی
اساس کار ذوب‌آهن اصفهان بر محور مسئولیت‌های اجتماعی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست