کد خبر: 101402
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

تا قبل از گل نخست، تحت فشار بودیم/ داوری امروز بی نقص بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا قبل از به ثمر رساندن گل نخست خود مقابل فجر سپاسی شیراز، بازی سخت و پرفشار همراه با دفاع منسجم حریف را شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار، شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: بازی امشب، برای ما سخت بود و تا قبل از به ثمر رسیدن گل نخست، تیم میهمان بسیار منسجم دفاع می‌کرد و ما در خلق موقعیت ها ناتوان بودیم.

وی اضافه کرد: بعد از به ثمر رسیدن گل نخست، شرایط ما کمی بهتر شد و با استفاده از حملات سریع و ضدحملات خود به گل دوم رسیدیم و در ادامه با حفظ موقعیت، فرصت گلزنی به حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره درخشش میلاد جهانی در دیدار امروز و تعویض وی خاطرنشان کرد: جهانی با توجه به خصوصیات فنی خاص در قالب تاکتیکی تیم ما قرار نمی‌گرفت و با تغییر پست و نزدیکتر کردن وی به خط حمله، عملکرد بسیار درخشانی را از او شاهد بودیم و در این بازی بعد از اقدامات موثر و گلزنی میلاد، او را با بازیکن تازه نفس تعویض کردیم.

وی همچنین با اعلام رضایت از وضعیت داوری دیدار امشب گفت: داوری امروز بی‌نقص بود و از داوران بازی امروز بابت کیفیت عملکردشان تشکر می کنم.

تارتار در باره تعویض محمد واعظی و وضعیت مصدومیت او توضیح داد: با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ، مصدومیت بازیکنان بیشتر شده است و محمد قریشی نیز در نیمه نخست تعویض شد و امیدواریم شرایط مصدومیت آنها جدی نباشد.

وی اضافه کرد: از پرسنل و مدیریت ورزشگاه فولادشهر که در هفته‌های اخیر به‌دلیل بارندگی و تغییر شرایط زمین زحمات زیادی کشیدند، تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تبریک به مردم اصفهان به‌خاطر موفقیت هر ۲ نماینده این شهر در رقابت‌های امروز لیگ برتر گفت: این پیروزی را به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم می کنم چرا که آنها برای رفاه بازیکنان ما تلاش بسیاری می‌کنند که امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم یابد.

انتهای پیام/

 

 

خبر پیشین
ذوب‌آهن با «جهانی» اوج گرفت
خبر بعدی
ذوب آهن ۳ -پیکان صفر | ذوب آهن به تیمی بباز نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست