کد خبر: 101301
صنعت

رفع نیازهای داخلی به‌دست ذوب آهن قابل تقدیر است

یک فعال و تحلیلگر اقتصادی گفت: رفع نیازهای داخلی به‌دست ذوب آهن اصفهان جای تقدیر دارد و این شرکت به‌خوبی توانسته اصفهان را در حوزه به جایگاه رفیع برساند.

بابک کرباسیون در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، اظهار کرد: امروزه صنایع فولادی از جمله ذوب آهن عمر ۵۰ ساله دارد و نوسازی دستگاه های و تجهیزات صنعتی در این صنایع بیش از پیش در رونق اقتصادی و کیفی‌سازی محصولات نقش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه  واردات محصولات فولادی زمانی که ایران مجهز به کارخانجات فولاد بزرگ است، تنها آسیبی بر بدنه این صنایع وارد خواهد ساخت، گفت: به منظور رسیدن به رونق اقتصادی و توسعه صنعتی در ایران باید صنایع را بیش از پیش تجهیز و بروز رسانی کرد.

یک فعال و تحلیلگر اقتصادی با اشاره به اینکه در یک مقطعی شاهد مدیران اقتصادی در کارخانجات و صنایع فولادی بودیم که در دنیا حرف برای گفتن داشتند، ادامه داد: متاسفانه با تغییردولت های مختلف شاهد تغییر مدیران در بخش‌های صنعتی شدیم و انتخاب نادرست مدیران در صنایع فولادی یکی از عوامل افتادن کارخانجات در سراشیبی بوده است.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت از صنایع فولادی همچون ذوب آهن و فولاد مبارکه نه تنها نیازی به واردات نیست بلکه ارز آور هم خواهد بود اما این در حالی که امروزه شاهد واردات قطعات خودرو به کشوریم در صورتی که تولید آن در کشور براحتی امکانپذیر است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
۷۵ درصد تولید فولاد در دنیا به روش کوره بلند است
خبر بعدی
کنگره بین‌المللی پیرغلامان امام حسین(ع) با مشارکت ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست