کد خبر: 92506
صنعت
رئیس سازمان اترژی اتمی ایران:

 همت و خودباوری کارکنان ذوب‌آهن اصفهان زمینه‌ساز تولید ریل ملی شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اعتقاد و باور به همت، تلاش و خودباوری کارکنان ذوب آهن اصفهان زمینه‌ساز تولید ریل ملی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محمد اسلامی در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت تولید ایرانی(تستا) با بیان خاطراتی از دوران حضور خود در وزارت راه در زمانی که برنامه تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان با اتکا به توانمندی و پشتکار پرسنل ذوب آهن اصفهان در دستور کار این شرکت قرار گرفته بود، اعتقاد و باور به همت، تلاش و خودباوری کارکنان ذوب آهن اصفهان را زمینه‌ساز تولید ریل ملی دانست.

وی با بیان نحوه همکاری این دو سازمان مهم در کشور یعنی راه‌آهن جمهوری اسلامی و ذوب‌آهن اصفهان، تولید ریل و همچنین ملحقات مربوطه را با ارزش اعلام نمود.

اسلامی اظهار کرد: بهره‌گیری از دانش هسته‌ای در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله صنعت فولاد گستردگی وسیعی دارد، همچنانکه ذوب‌آهن در حال حاضر یکی از استفاده‌کنندگان دانش هسته‌ای در بخش‌هایی همچون سیستم‌های کنترلی و نظارت است. بر این اساس امکان گسترش و توسعه همکاری‌ها و ارتباطات در زمینه‌های مختلف بهره‌گیری از دانش هسته‌ای فراهم است.

وی افزود: با توجه به زمینه‌های فعالیت هر دو مجموعه امکان همکاری در پروژه‌های توسعه همدیگر وجود دارد.

لازم به ذکر است در روز سوم برپایی نمایشگاه تقاضای ساخت تولید ایرانی (تستا) و همزمان با حضور تیم سازمان اترژی اتمی کشور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص نحوه تعامل و همکاری با مراکز علمی-پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین نیازهای فن‌آورانه شرکت و نحوه  اعلام این نیازها، توضیحاتی توسط کارشناسان ذوب آهن ارائه گردید.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ملی‌پوشان شهرکرد مقابل ذوب‌آهنی‌ها زانو زدند
خبر بعدی
تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات فن‌آورانه کشاورزی و محیط زیستی ذوب‌آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست