کد خبر: 91306
ورزش
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

تقابل خانگی ذوب‌آهن با مس رفسنجان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مصاف ذوب‌آهن و مس رفسنجان ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که امروز آغاز شد، فردا با ۴ دیدار به پایان می‌رسد. در یکی از دیدارهای یکشنبه چهاردهم آذرماه، ذوب‌آهن در خانه به مصاف مس رفسنجان می‌رود. دیداری که ۳ امتیاز آن برای شاگردان تارتار از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به فاصله یک امتیازی و جایگاه ۲ تیم در جدول دیدار عصر یکشنبه در فولادشهر می‌تواند مهمترین بازی هفته لقب بگیرد. ذوبی‌ها از ۷ بازی قبلی خود ۳ برد، یک تساوی و ۳ باخت به دست آورده‌اند و با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته و با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های رده ششم تا یازدهم جدول برای حفظ جایگاه خود چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند. در آن سو تیم مس نیز از ۷ بازی قبلی خود، ۳ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست به دست آورده و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده مصاف با مس خواهند شد که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل داده و یک امتیاز با ارزش را به دست آوردند. مسی‌ها نیز که در ۴ هفته اخیر ۲ برد و ۲ تساوی به دست آورده بودند، هفته گذشته با تک گل گادوین منشا از سد تیم هوادار گذشتند و ۳ امتیاز با ارزش را به چنگ آوردند.

نقطه قوت ذوب‌آهن در بازی فردا، خط دفاعی قدرتمند این تیم به شمار می‌رود؛ سبزپوشان اصفهانی در فصل جاری از ساختار دفاعی خوبی برخوردار شده‌اند و مدافعان این تیم در طول فصل به هماهنگی قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌اند و خط دفاعی ذوب‌آهن نقطه اتکاء تارتار در اجرای برنامه‌هایش به شمار می‌رود.

برنامه دیدارهای یکشنبه ۱۴ آذر:

نساجی مازندران – پدیده مشهد

فجر سپاسی شیراز – فولاد خوزستان

تراکتور تبریز – آلومینیوم اراک

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
کاهش ۵ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین روز هفته
خبر بعدی
حضور ذوب آهن در سیستان‌وبلوچستان راهگشای بنگاه‌های اقتصادی بزرگ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست