کد خبر: 82404
صنعت
فردا در کیش برگزار می‌شود

حضور فعال ذوب‌آهن در کنفرانس «Planex 2021»

کنفرانس پلنکس 2021 به همراه نمایشگاه جانبی و همایش دو روزه جهت بررسی تحولات صنعت فولاد و مواد اولیه ایران و جهان در تاریخ 25 و 26 آبان 1400 در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در این همایش سخنرانان از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن و صنایع معدنی ایران، واحدهای بزرگ فولادسازی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن نورد کاران ایران، تاجران بین المللی حوزه فولاد و مواد اولیه، وبسایت های تحلیلی و خبری داخلی حضور خواهند داشت.

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن نیز از اعضای پنل و سخنرانان این همایش است.

همچنین در این همایش ۳ پنل تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه فولاد و موتد تولیه برگزار خواهد شد.

دو پنل تخصصی به انجمن سنگ آهن اختصاص دارد که در حوزه چالش های مربوط به استخراج سنگ آهن و دورنمای تامین مواد اولیه برای دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ توسط اساتید این حوزه بحث و تبادل نظر خواهد.

در این همایش دو روزه، مدیران و کارشناسان خارجی صنعت از کشورهای  آلمان، ایتالیا، انگلستان، اوکراین، چین، ترکیه و عمان حضور خواهند داشت و به احتمال زیاد شرکت کنندگانی از هند نیز به این رویداد اضافه خواهند شد. جهت هم افزایی با ظرفیت های داخلی، جلسات B2B  و B2C در سالن‌های جداگانه پیش بینی شده است. این همایش به صورت آنلاین برای بینندگان در سطح جهان پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
وضعیت معدن‌کاری در کشور بهبود می‌یابد
خبر بعدی
افزایش ۴۴۲ درصدی سود خالص تلفیقی گروه از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ / رشد ۲۴۶ درصدی صادرات گروه صدرتامین در ۶ ماه ۱۳۹۹ نسبت به ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست