کد خبر: 82402
بورس
بورس در ۲۴ آبان

افت و خیز بورس در روزهای پایانی آبان

در جریان معاملات امروز (دوشنبه، بیست و چهارم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۶ هزار و ۱۷۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۱۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۱۴ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۸۸۵ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات سومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۲۱۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۱ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول کاهش ۲۲ هزار و ۷۹۴ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۴۱ هزار و ۲۲۸ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه اداره بازارهای مالی با ۳۵ هزار و ۸۸۲ معامله به ارزش ۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۳۸ هزار و ۲۴۹ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۴۰ هزار و ۶۸۱ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۴۲ هزار و ۷۵۸ معامله به ارزش ۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال و گروه شیمیایی با ۳۷ هزار و ۹۹۹ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت بورس اوراق بهادار تهران با یک هزار و ۸۲۸ واحد، گروه صنعتی پاکشو با ۳۰۰ واحد، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۲۸۵ واحد، گروه دارویی برکت با ۱۸۷ واحد و شرکت پتروشیمی فناوران با ۱۰۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۳ هزار و ۳۷۲ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با ۲ هزار و ۸۷۲ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۲ هزار و ۵۱ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با یک هزار و ۶۳۴ واحد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با یک هزار و ۲۶۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
چگونگی ثبت نام کارکنان ذوب‌آهن در طرح مسکن ملی + لینک
خبر بعدی
وضعیت معدن‌کاری در کشور بهبود می‌یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست