کد خبر: 81806
ورزش
لیگ برتر بسکتبال

شکست آسمان‌خراش‌های ذوب‌آهن در شب درخشش ارسلان

تیم‌ بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در شبی که ارسلان کاظمی بار دیگر دبل دبل کرد، مقابل حریف خود شکست خورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در جریان بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز(سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰) دو دیدار از گروه الف رقابت‌ها برگزار شد که در پایان، تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و کاله موفق شدند برابر حریفان قدرتمند خود به پیروزی دست پیدا کنند.
در نخستین بازی امروز، شاگردان حماد سامری در تیم خانه بسکتبال خوزستان در یک بازی نزدیک با حساب ۶۹ – ۶۳ حریف خود مس کرمان را شکست دادند. شاگردان سامری کوارترهای اول و دوم بازی را ۱۲-۷ و ۲۲-۱۲ پیروز شدند و در کوارترهای سوم و چهارم ۱۷-۱۹ و ۱۸-۲۵ شکست خوردند.
در انتهای این بازی، «نوآرما بارو» با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند برای خانه بسکتبال خوزستان دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری ۱۸، بهترین بازیکن زمین شد. امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه هم آرش ثابتی از تیم خوزستان بود که ۲۴ امتیاز را به دست آورد.

در دومین مسابقه امروز هم تیم کاله با نمایشی خیره کننده، حریف قدرتمند خود ذوب‌آهن اصفهان را ۸۰ – ۶۹ شکست داد تا شگفتی دیگر در لیگ به ثبت برسد. بازیکنان کاله در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴-۱۹، ۲۳-۲۱ و ۱۷-۶ به برتری رسیدند تا با وجود شکست ۱۶-۲۳ در کوارتر سوم، برنده بازی شوند.
در انتهای این بازی هم ارسلان کاظمی همانند دیگر نمایش‌های خود ستاره زمین شد، اما نتوانست مانع شکست ذوبی‌ها شود. او در این بازی ۱۶ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۳۲ بهترین بازیکن زمین باشد.
امتیازآورترین بازیکن این دیدار اما جلال آقامیری از تیم کاله بود. فوروارد کاله با کسب ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ ریباند تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رساند تا ستاره تیم خود شود. دیگر بازیکن امتیاز آور این بازی هم متین آقاجانپور از کاله بود که ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند را به ثبت رساند.
انتهای پیام/

خبر پیشین
۲۱۱ معدن راکد اصفهان به مزایده عمومی گذاشته می‌شود
خبر بعدی
بازیکنان در بازی امروز تمرکز نداشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست