کد خبر:
ورزش

یامگا، برگ برنده استقلال در بازی امروز بود

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و در ابتدا نیز موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، اما در نیمه نخست برخوردی که بین دو بازیکن صورت گرفت سبب ایجاد ضرر به تیم ما شد.

وی افزود: مجبور شدیم تعویض اجباری داشته باشیم و در ادامه هم یک گل بد خوردیم. بازیکن خارجی حریف نیز گلی با کلاس بالا به ما زد و تاثیر زیادی در بازی امروز داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب ‌آهن با بیان اینکه در زدن ضربات نهایی کم دقت بودیم گفت: در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم اما در اواسط نیمه دوم بعد از انجام دو تعویض، دفاع راست ما مصدوم شد و در اصل ۱۰ نفره بازی را ادامه دادیم چون تعویضی نداشتیم. از همان جناح یکی دو موقعیت گیر استقلال آمد و ما هم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: در مجموع فرق دو تیم، در بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده و امروز توانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

تارتار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تهاجمی ذوب‌آهن و تلاش برای برطرف کردن ضعف گلزنی این تیم گفت: در کشور ما همه مهاجمان خوب همه به خارج از کشور رفته‌اند و در لیگ خود مهاجمان جوان و مهاجمان با سن بالا داریم. این نشان می‌دهد که در لیگ فوتبال ایران فقر مهاجم داریم.

وی گفت: تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که تمرینات اختصاصی خود را چه در حمله و چه در دفاع بیشتر کنیم و آنقدر کار کنیم تا از فرصت‌ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
سهم صنعت و خدمات در میزان اشتغالزایی جابجا شده است
خبر بعدی
حرکت ذوب‌آهن اصفهان در مسیر توسعه با تولید محصولات جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست