کد خبر: 72703
ورزش
سرپرست باشگاه ذوب‌آهن:

 نایب قهرمانی تیم دوومیدانی ذوب آهن مایه افتخار است

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیات مدیره باشگاه سعی کرده است با توجه به امکانات باشگاه از همه تیم‌ها از جمله تیم دوومیدانی حمایت کند و امیدواریم بتوانیم این حمایت‌ها را افزایش بدهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سجاد مرادی سرمربی تیم دوومیدانی ذوب‌آهن اصفهان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دوومیدانی کشور با فرشاد دادفر سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و علی احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه دیدار کرد و گزارشی از عملکرد این تیم ارائه داد، در این دیدار کاپ نایب قهرمانی را نیز به باشگاه تقدیم کرد.

در ابتدای این جلسه معاون فنی و ورزشی باشگاه ذوب‌آهن در گزارشی کوتاه روند جذب کادر فنی و بازیکنان تیم دوومیدانی را توضیح داد. سپس سجاد مرادی گزارش کاملی از شرایط اردو ، مسابقات و کادر فنی و بازیکنان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سرپرست باشگاه ذوب ‌آهن با تقدیر و تشکر از معاونت فنی و ورزشی باشگاه و کادرفنی و بازیکنان تیم دوومیدانی ذوب آهن به علت فعالیت مستمر و کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: باید با برنامه ریزی گسترده‌تر و هدفمندتر از یک سو جهت کسب مقام قهرمانی و از طرف دیگر  شرایط استفاده از پتانسیل فرزندان پرسنل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان (با جمعیتی حدود ۱۶۰ هزار نفر) مدنظر قرارگیرد.

وی با تشکر از سجاد مرادی به عنوان یک قهرمان ملی گفت: از آنجایی‌که به‌عنوان یک قهرمان و ورزشکار حرفه‌ای از هوش و ذکاوت خوبی برخوردارید و مطمئنا در راه کسب نتایج بالاتر ، برنامه ریزی خواهید کرد هیات مدیره باشگاه سعی کرده است با توجه به امکانات باشگاه از همه تیم‌ها از جمله تیم دوومیدانی حمایت کند و امیدواریم بتوانیم این حمایت‌ها را افزایش بدهیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: تعدادی از تیم‌های دیگر باشگاه نیز نتایج خوبی کسب کرده‌اند که امیدواریم شرایط به گونه ای رقم بخورد که امکان تقدیر درخور  از همه تیم‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/

 

 

خبر پیشین
پیام اینستاگرامی تارتار برای هواداران ذوب آهن
خبر بعدی
سهم صنایع در آلودگی هوای اصفهان زیاد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست