کد خبر: 71006
بورس
بورس در ۱۰ مهر

شاخص‌ها همچنان روی خط سبز

در جریان معاملات امروز، (شنبه، دهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۶ هزار و ۴۹۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۱ واحد افزایش، رقم ۴۲۴ هزار و ۸۲۵ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات نخستین روز هفته، بیش از ۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۳ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۳۰ هزار و ۵۷۵ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۶۱ هزار و ۵۷۵ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه شیمیایی با ۱۵۳ هزار و ۴۰۹ معامله به ارزش ۹ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۶۲ هزار و ۱۰۰ معامله به ارزش ۷ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۱۲۴ هزار و ۱۵۰ معامله به ارزش ۵ هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۸۴ هزار و ۲۸۳ معامله به ارزش ۴ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال و گروه کانه‌های فلزی با ۴۶ هزار و ۴۷۰ معامله به ارزش ۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با ۳ هزار و ۶۴۲ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۳ هزار و ۶۲ واحد، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با یک هزار و ۷۸۱ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با یک هزار و ۷۴۱ واحد و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با یک هزار و ۷۰۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت سیمان فارس و خوزستان با ۶۳ واحد، شرکت آسان پرداخت پرشین با ۵۷ واحد، شرکت آلومینیوم ایران با ۴۸ واحد، شرکت ایران خودرو با ۴۵ واحد و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با ۴۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
ذوب‌آهن در آبادان استارت می‌زند
خبر بعدی
بسیاری از صنایع فولادی با افزایش قیمت دلار از رکود خارج شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست