کد خبر: 61701
فرهنگی و اجتماعی
امام جمعه زرین‌شهر در دیدار با مسئولان ذوب‌آهن:

امکان بازدید از پروژه‌های آب و انتقال پساب ذوب‌آهن برای مسئولان فراهم شود

امام جمعه زرین‌شهر با تأکید بر تقویت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها گفت: امکان بازدید از پروژه‌های مربوط به آب و انتقال پساب ذوب‌آهن برای مسئولان منطقه فراهم شود و کارشناسان مربوطه توضیحات لازم را ارائه کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، نشست مشترک مسئولان ذوب‌آهن اصفهان و امام جمعه زرین‌شهر با هدف پیگیری مباحث مربوط به تعاملات منطقه‌ای برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین‌شهر،  فعالیت‌های مشترک فرهنگی و توجه به اشتغال و همکاری و ارتباط نزدیک با اداره کار منطقه در سال گذشته و امسال را شایسته قدردانی دانست و گفت: ذوب‌آهن اصفهان باید در خصوص مسائلی که ابهامات و سوالاتی وجود دارد، اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد و از طریق برگزاری جلسات مختلف با مسئولان و نخبگان منطقه، ابهامات را رفع کند.

وی در این نشست که با حضور کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی برگزار شد با اشاره به اهمیت تقویت اطلاع رسانی فعالیت‌ها و اقدامات صورت‌گرفته به ویژه در شرایط کنونی افزود: در این راستا بهتر است که امکان بازدید از پروژه‌های مربوط به آب و انتقال پساب برای مسئولان منطقه فراهم شود و کارشناسان مربوطه توضیحات لازم را ارائه کنند .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب‌آهن نیز طی سخنانی به اقدامات این شرکت در راستای اشتغال‌زایی و در اولویت بودن منطقه واستان اشاره کرد و گفت: آمادگی و تمایل کامل برای استفاده از توانمندی‌های منطقه داریم و در این راه با مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم .

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان نگاه ویژه‌ای به استفاده از نیروهای بومی و اشتغال‌زایی در منطقه دارد اما حل مشکل اشتغال تنها با فعالیت یک شرکت امکان پذیر نیست. البته حرکت ذوب آهن در این مسیر مشهود است و در سال‌های اخیر شاهد افزایش به کارگیری نیروهای بومی در این مجتمع عظیم صنعتی هستیم .

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه صحبت‌های خود از امام جمعه زرین‌شهر که همواره مشوق فعالیت‌های مشترک و خدمت به منطقه است قدردانی کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
اصلاح قیمت حامل‌های انرژی تأثیری بر نرخ فولاد ندارد
خبر بعدی
تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان تعاونی برتر ملی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست