کد خبر: 61402
ورزش
با هدف گسترش همکاری‌ها صورت گرفت

تبادل تجربیات ورزشی بین ذوب‌آهن و آکادمی ورزشی بلگراد

جمعی از مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در نشستی با مدیران آکادمی ورزشی بلگراد صربستان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد صربستان جلسه مشترکی با حضور جمعی از معاونان و مدیران باشگاه ذوب‌آهن در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل‌های موجود در آکادمی‌ها، تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

تبادل بازیکن در رده‌های پایه و توسعه رشته‌های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و آکادمی صربستان نیز یکی از محور‌های اصلی جلسه مذکور بود.

درادامه این جلسه پرفسور لوکمان پدر ورزش صربستان و بنیان گذار آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون ذوب آهن، در ارتباط با گسترش و استحکام بیشتر روابط فی‌مابین اظهار امیدواری کرد.

در این جلسه پروفسور یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد صربستان، مدیر آموزش و مدیر استعدادیابی آکادمی مذکور به همراه گودرزی (مترجم) و پورکیان رابط بین آکادمی بلگراد و ایران نیز حضور داشتند.

علی احسانی معاون فنی ورزشی باشگاه ذوب‌آهن که به همراه نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن و هیاتی از این باشگاه در جلسه حضور داشتند ضمن بیان تاریخچه مختصری از باشگاه ایرانی، تجربیات فنی و ورزشی و رشته‌های فعال در باشگاه ذوب‌آهن پیرامون ارتباطات هرچه بیشتر این دو آکادمی در آینده اظهار آمادگی کامل کردند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
فروش ذوب‌آهن اصفهان ۱۱۹ درصد رشد کرد
خبر بعدی
استخراج ۵۵۰ موضوع پژوهشی از صنعت ذوب‌آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست