کد خبر:
صنعت

آغاز به کار پروژه تدوین نقشه راه تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو و یکپارچگی آن با هلدینگ فولاد مبارکه

پروژه تدوین نقشه راه تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو و یکپارچگی آن با نقشه هلدینگ فولاد مبارکه با نشست مدیران و کارشناسان گروه‌های فنی شرکت ورق‌خودرو و فولاد مبارکه آغاز شد.

به گزارش ایراسین، بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو در خصوص لزوم و اهمیت هم‌راستایی نقشه راه تکنولوژی و اهداف این شرکت با شرکت فولاد مبارکه گفت: حصول اطمینان از به‌کارگیری مناسب تکنولوژی‌هایی که سود شرکت را بهینه کنند در راستای نیل به اهداف بلندمدت سازمان در حال و آینده امری لازم و ضروری است.

مدیر تکنولوژی شرکت ورق‌خودرو اضافه کرد: فناوری‌های مورداستفاده در شرکت باید با اهداف استراتژیک سازمان هم‌راستا باشد و اگر نیازی به بازنگری احساس شد اقدام اصلاحی هرچه سریع‌تر باید صورت پذیرد.

وی توجه ویژه به تأثیر تغییرات فناوری و بازار بر فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی شرکت و ارزیابی پیوسته و مداوم پایش این نوع تغییرات و نوسانات را برای سازمان‌ها بسیار حیاتی و مهم توصیف کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین و منعطف‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی، نقشه راه است و یکی از روش‌های رایج برنامه‌ریزی بلندمدت، استفاده از تکنیک تهیه نقشه راه برای حوزه موردنظر است. نقشه راه را می‌توان فناوری یا روش کشف و توصیف آینده مطلوب و تبیین راه رسیدن به آن به زبانی ساده برای سازمان تعریف نمود.

گفتنی است شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی بهره می‌برد.

خبر پیشین
احداث واحد تولید آب سرد با تکنولوژی کولینگ‌تاور هیبریدی در فولاد مبارکه
خبر بعدی
نقش هوش مصنوعی و داده محوری برای تحول آفرینی در صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست