کد خبر: 3051306
انرژی
رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان:

به دست متخصصان داخلی کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت در پالایشگاه اصفهان بازسازی شد

اسفندیارصفری گفت: توانستیم یک کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت را کامل بازسازی وبه چرخه مصرف بازگردانیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به بازسازی کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت مربوط به INCOMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در پالایشگاه اصفهان گفت: در حادثه اتصال کوتاهی که بر روی کلید INCOMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در سال گذشته رخ داد و سبب از بین رفتن کلید INCOMING 2500A شد، با بررسی های انجام شده مشخص شد که امکان خرید و جایگزین نمودن کلید مذکور به دلیل موارد تحریم کشور زمانبر است فلذا اداره تعمیرات برق بازسازی این کلید را در دستور کار خود قرار گرفت.

اسفندیارصفری، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته کارشناسان در واحد تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانستیم با جایگزینی متعلقات کلید حادثه دیده با کلید های مشابه و انجام اصلاحات و برش کاری های لازم بر روی شمش های کلید، یک کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت را کامل بازسازی وبه چرخه مصرف بازگردانیم.
وی تصریح کرد: بر روی کلید ۲۵۰۰ A بازسازی شده تمام تستهای مورد نیاز از نظر تست قدرت عایقی ، تست مقاومت و … در مورد کلید انجام شد و صحت عملکرد آن مورد تائید قرارگرفت.

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه اصفهان ادامه داد: کلید مذکور جهت استفاده در INCOMMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ با هماهنگی گروه MLO و بهره برداری واحد مربوطه در سرویس قرار گرفت.
مهندس صفری افزود: در این عملیات کاری یکماهه تعداد ۶ نفر از کارشناسان تعمیرات برق از جمله مهندس حاجیان و مهندس اصغرزاده و بقیه همکاران در ۴۸۰ نفر ساعت کاری برای بازسازی و راه اندازی کلید همکاری داشته اند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
پالایشگاه اصفهان یک شرکت تولید کننده و پروژه محور است
خبر بعدی
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان منصوب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست