کد خبر: 2022302
صنعت

دستور ویژه معاون اجرایی رئیس جمهور به وزیر کار برای پرداخت مطالبات ذوب‌آهن

معاون اجرایی رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ذوب آهن اصفهان دستور لازم جهت پرداخت مطالبات این مجتمع عظیم صنعتی از شرکت زیرساخت و تهاتر با مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را صادر کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در جلسه‌ای که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و خطیبی معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور با موضوع بررسی آخرین وضعیت راه آهن استان اردبیل برگزار شد، حضور یافت و گزارشی از آخرین وضعیت تولید و تحویل ریل ارائه کرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این جلسه از تلاش ذوب آهن اصفهان در جهت تامین ریل مورد نیاز پروژه های خط آهن کشور قدردانی کرد.

وی در تماس تلفنی با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ابراز رضایت از عملکرد ذوب آهن اصفهان دستور لازم جهت پرداخت مطالبات این مجتمع عظیم صنعتی از شرکت زیرساخت و تهاتر با مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را صادر کرد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این مجتمع عظیم صنعتی همواره در کنار دولت  و در خدمت مردم عزیز کشورمان بوده و هست و تمام سعی خود را برای تولید محصولات ارزش افزا جهت جلوگیری از خروج ارز می کند که نمونه بارز آن تولید ریل مطابق استانداردهای جهانی است.

شایان ذکر است تاکنون بالغ بر ۱۰۰ هزار تن ریل مطابق استانداردهای روز دنیا و بالاترین کیفیت در ذوب آهن اصفهان تولید و تحویل گردیده و حدود ۶۰ هزار تن آن نیز در محورهای ریلی اقصی نقاط کشور نصب شده است.

انتهای پیام/
خبر پیشین
نتایج موثر همکاری ذوب‌آهن اصفهان با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی
خبر بعدی
تالار شلوغ محصولات صنعتی و معدنی در نخستین روز هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست