کد خبر: 1100803
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

صنعت نفت تیم متفاوتی شده است/ به ۳ امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: صنعت نفت خطر سقوط را احساس می‌کند و برای امتیاز به میدان می‌رود. سعی کردیم روی بچه‌های خودمان کار کنیم تا فردا سه امتیاز را بگیریم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم صنعت نفت بعد از تعطیلات با تغییراتی که داشته، تیم متفاوتی شده است و نساجی را در خانه حریفش شکست داده و مقابل استقلال نیز بازی پایاپایی را ارائه کرده است.
وی افزود: این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند و برای امتیاز به میدان می‌رود. سعی کردیم روی بچه‌های خودمان کار کنیم تا فردا سه امتیاز را بگیریم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره مصدومیت‌هایی که این فصل گریبان تیمش را گرفته است، تصریح کرد: مصدومیت‌ها در تمام دنیا رخ می‌دهد و در تیم‌های بزرگ هم وجود دارد. سعید باقرپسند را در بازی با تراکتور از دست دادیم و در بازی با ملوان هم یک بازیکن دیگر‌مان مصدوم شد.
وی ادامه داد: ما مصدومان‌مان را در مسابقات از دست دادیم و کاری نمی‌شود کرد. مصدومیت بخشی از فوتبال است. کریم بنزما یکی از بهترین بازیکنان دنیا نتوانست به دلیل مصدومیت در جام جهانی حضور پیدا کند. بازی‌ها پرفشار است و بازیکنان باید مراقبت کنند تا مصدومیت‌ها به حداقل برسد.
تارتار در مورد برنامه این تیم برای جذب نفرات جدید هم گفت: دو بازی دیگر داریم و باید با یک جایگاه خوب به فصل نقل‌وانتقالات برویم. خیلی تغییرات نخواهیم داشت و شاید فقط سه چهار بازیکن را جذب کنیم.
وی در پایان گفت: برای این بازی سعید باقرپسند و سجاد آشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
انتهای پیام/

خبر پیشین
نیازمند بازیکن خارجی هستیم
خبر بعدی
ذوب‌آهن ۲- صنعت نفت ۲| فرار دقیقه نودی ذوبی‌ها از شکست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست