کد خبر: 1100504
ورزش
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال

ذوب‌آهن ۹٠- صنایع هرمزگان ۶۲| پیروزی دلچسب گاندوها در خانه

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر صنایع هرمزگان را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، تیم‌های ذوب آهن و صنایع هرمزگان در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه پنجم دی‌ماه در اصفهان به مصاف هم رفتند، رقابتی که در پایان با برتری ۶۲- ۹۰ ذوب آهن همراه بود.

اسامی بازیکنان ذوب آهن:

آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، حمید ضیایی، مهدی عسگری فر، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی تیم صنایع هرمزگان:

عماد سلمانی، محمد امین دهقان زاده، پوریا سالاری، پارسا قربان، صالح فروتن، رضا مرادی، امید قاری نژاد،

اسحاق خاتمی فر، عبدالصمد سرودی، واعظ محمودی نسب.

سرمربی: رضا هنگام پور

کوارتر اول : ۲۱-۳۰ ذوب آهن

این کوارتر با بازی خوب فرید اصلانی، ارسلان کاظمی و محمد حسین احمدی و آرمان زنگنه همراه بود، ذوبی ها در این ده دقیقه ابتدایی بازی تا حدی در پرتاب های ۳ امتیازی موفق بودند.

کوارتر دوم: ۱۲-۲۰ ذوب آهن

در این کوارتر ذوبی ها با دفاع زیر سبد سعی داشتند فاصله خود همچنان حفظ کنند، در ادامه برخورد غیر عمد محمدرضا اکبری وعماد سلمانی موجب توقف بازی شد، با آمدن محمد حسین جعفری به زمین سرعت شاگردان کوهیان بالاتر رفت. با بازگشت سلمانی  به ترکیب صنایع در چند نوبت مانع امتیازگیری ذوبی ها شد.

نیمه نخست: ۳۳-۵۰ ذوب آهن

کوارتر سوم: ۱۷-۲۳ ذوب آهن

در کوارتر سوم با وجود برتری نسبی ذوب آهنی ها، ضریب اشتباهات آنها نیز افزایش پیدا کرد و در حالی که ۱۴-۱۵ از میهمان خود عقب ماندند، کوهستان درخواست وقت استراحت  کرد تا در  روند امتیاز گیری شاگردان  هنگام پور وقفه ایجاد کند.

در دقایق پایانی کوارتر سوم گاندوها با دفاع خوب منطقه ای و پرتاب های موفق همچنان فاصله زیاد خود را نگه داشتند و به برتری ۵۰-۷۳ رسیدند

کوارتر چهارم: ۱۷-۱۲ ذوب آهن

امیرعلی قلی زاده که در کوارتر سوم مصدوم شد، در این کوارتر با تعویض لباسش و خارج شدن از نیمکت دیگر به میدان نیامد.

کوارتر آخر نیز همچنان با برتری ذوبی ها ادامه  پیدا کرد. در کوارتر نهایی ضریب اشتباه دو تیم مانع امتیازگیری آنها شد و نتوانستند ، پرتاب های موفق زیادی داشته باشند.

در فاصله ۴ دقیقه به پایان بازی کوهیان، مهدی عسگری فر یکی دیگر از آینده های بسکتبال اصفهان را به زمین فرستاد بازیکن نوجوانی که حمایت بازیکنان بزرگ تیم را در کنار خود داشت و او را تشویق به پرتاب ۳ امتیازی در چنین سطحی می کرد.

نکته مهم این بازی، بالارفتن اعتماد به نفس و بازی خوب و پرتاب های ۳ امتیازی محمد حسین احمدی بازیکن جوانی  که با اعتماد و میدان دادن کوهیان در حال تبدیل شدن به یک بازیکن خوب در سالهای آینده برای بسکتبال اصفهان و ایران است.

پایان بازی: ۶۲-۹۰ ذوب آهن

انتهای پیام/

خبر پیشین
ریل ذوب‌آهن اصفهان در مسیر حرم امام رضا (ع)
خبر بعدی
خرید شمش فولادی از بورس کالا محدود شد+ نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست