کد خبر: 1081104
صنعت
علیرضا رضوانیان در بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد:

ذوب آهن اصفهان توانایی انجام پروژه‌های سنگین با دانش داخلی را دارد

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان توانایی انجام پروژه‌های سنگین با دانش داخلی را دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در حاشیه بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد به خبرنگار ما گفت: ذوب آهن اصفهان با توجه به شرایط صنعت فولاد کشور و جهان، به سمت تولید پایدار، کاهش هزینه و جایگزین کردن محصولات با محصول با ارزش افزوده بالا حرکت می کند

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی به جهت داشتن نیروهای مجرب و تکنولوژی بومی سازی شده می تواند با همکاری شرکت های دانش بنیان و تجهیزات به روز، پروژه های بسیار سنگین را با تکیه بر نیروهای خود انجام دهد که تا کنون نیز این امر را اثبات کرده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن با اشاره به اهمیت برگزاری سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد اظهار داشت: یکی از محاسن برگزاری همایش هایی که شرکت های فولادی در آن حضور دارند این است که می توان در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها که معطوف به آینده است، با رقبا هم راستا بود.

وی افزود : در بازار کنونی صنعت فولاد، تعامل با شرکای اقتصادی بسیار ضروری و  حیاتی است . این همایش فرصت خوبی فراهم کرد که با وجود تنش های بازار و مشکلات نقدینگی ، با تامین کنندگانمان تعامل کنیم و همکاری های را توسعه دهیم .

رضوانیان افزود : یکی دیگر از محاسن برگزاری این سمپوزیوم، آشنا شدن با روش های آینده تولید فولاد است که در دنیا به سمت صنعت سبز در حال حرکت می باشد . لذا در ذوب آهن اصفهان نیز که پروژه های زیست محیطی مهمی انجام شده ،  باید حرکت به سمت تولید فولاد سبز را تسریع کنیم .

شایان ذکراست بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه در سالن همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب آهن اصفهان پتانسیل استخراج و بهره برداری از معادن کشور را دارد
خبر بعدی
شیوه تولید و برخوردار نبودن ذوب‌آهن از یارانه انرژی در مصوبه‌ها در نظر گرفته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست