کد خبر: 1060205
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

رئیس آینده فدراسیون VAR را به فوتبال ایران وارد کند/ هیچ تیمی به اندازه ذوب‌آهن از داوری متضرر نشده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در دو هفته گذشته تیم‌ها متضرر شده‌اند، از جمله مس رفنسجان. اما در مجموع اگر حساب کنیم تیمی به اندازه ذوب‌آهن در دو فصل گذشته از ناحیه داوری متضرر نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی فردا سخت خواهد بود. قرعه سختی به ما خورده و یکی از دیدارهای سخت ما فردا برابر تیم با ثبات مس رفسنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: مس رفنسجان در بخش کادر فنی و بازیکنان در چند سال اخیر ثبات داشت ضمن اینکه مهره‌های خوبی نیز به تیم خود اضافه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم. دو بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که سبک بازی سرعتی دارند و باید هوشیار باشیم تا دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: سال گذشته در اصفهان غفلت کردیم و بازی را از دست دادیم اما در دیداربرگشت جبران کردیم. امیدواریم فردا روز کم اشتباه تیم ما باشد و با تمرکز بازی کنیم.

تارتار گفت: مس رفنسجان نفرات کلیدی خوبی دارد که می‌تواند بازی را به نفع خودشان تغییر دهند. البته ما نیز ترکیب خوبی داریم. در هر صورت امیدواریم بازی خوبی نشان بدهیم و پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص وضعیت سعید باقرپسند اظهار کرد: این بازیکن متاسفانه دچار مصدومیت جدی شده و شاید چند ماهی با ما نباشد. بابت این قضیه ناراحت هستیم اما با شناختی که از روحیات او دارم می‌دانم که خیلی زود برمی‌گردد. منتظر او می‌مانیم تا نیم فصل دوم به ما اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما به گواه تمامی کارشناسان در دو بازی گذشته میانگین دوندگی بالایی داشته است و امیدواریم این روند خود را تا کسب نتایج خوب ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری گفت: در دو هفته گذشته تیم‌ها متضرر شده‌اند، از جمله مس رفنسجان. اما در مجموع اگر حساب کنیم تیمی به اندازه ذوب‌آهن در دو فصل گذشته از ناحیه داوری متضرر نشده است.

تارتار تصریح کرد: امیداوارم شعار نباشد و رئیس آینده فدراسیون VAR را به فوتبال ما وارد کند تا بیش از این تیم‌ها دچار ضرر نشوند. برای فوتبال ما فاجعه است که چنین سیستمی نداریم.

وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت: فوتبال بدون هوادار جذابیت ندارد. امیدواریم هواداران ما را فردا تنها نگذارند و به ما کمک کنند تا با انگیزه بهتری بازی کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

خبر پیشین
تکمیل مدرنیزاسیون ذوب‌آهن اصفهان با توان داخلی
خبر بعدی
ذوب آهن ٠ – ٠مس رفسنجان| سومین امتیاز در سومین بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست