کد خبر: 01050903
صنعت
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:

لزوم تکمیل سریع‌تر پروژه انتقال پساب از فلاورجان و فولادشهر به ذوب‌آهن

ایرج رخصتی مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان در نشستی تعاملی با حسین اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ایرج رخصتی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری شرکت آبفای اصفهان، بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه انتقال پساب از فلاورجان و فولادشهر به ذوب آهن اصفهان تاکید کرد و گفت: با اتمام این پروژه برداشت آب ذوب آهن از زاینده رود به حداقل می رسد.
وی همچنین گزارشی از اقدامات این شرکت در راستای کاهش مصرف آب ارائه داد و اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان با وجود اجرای پروژه‌های توسعه طی ۱۵ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب خود صرفه جویی کرده است و این روند تداوم خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: با توجه به شرایط کم آبی در استان، همه سازمان‌ها و صنایع باید صرفه جویی در مصرف آب را همچنان در اولویت فعالیت‌های خود قراردهند.
حسین اکبریان، فعالیت صنایع استان در خصوص کاهش مصرف آب را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعاملات فی مابین، ضمن تامین آب شرب و کشاورزی، خللی در فعالیت صنایع استان ایجاد نشود.
انتهای پیام/
خبر پیشین
تأکید بر تکمیل و راه اندازی پلنت جدید اکسیژن کارخانه ذوب‌آهن
خبر بعدی
تساوی بدون گل ذوب آهن و نفت آبادان + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست