کد خبر: 2050203
بورس
نگاهی به بازار بورس

رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار، با رشدی ۲۱ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام سومین روز کاری هفته را تحت تاثیر اخبار روز گذشته متعادل آغاز کرد، و رفته رفته بر میزان تقاضای بازار افزوده شد به نحوی در نهایت شاخص کل در نزدیکی کانال ۲ میلیون واحد ایستاد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار   واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۸ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۷ هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۹ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «فولاد» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فغدیر»، «وسپهر» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شبندر»، «خساپا» و «غنوش» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «کتوسعه» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
استخراج سنگ‌آهن در سنگان خواف ۶۳ درصد افزایش یافت
خبر بعدی
نگاه سیاسی به بخش معدن صحیح نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست