کد خبر: 1111302
فرهنگی و اجتماعی

پدران پر همت ذوب آهنی، روزتان مبارک + فیلم

روز پدر، روز قدرانی از تلاش‌ها و توجه به زحمت‌های طاقت فرسای پدر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، روز پدر، روز قدرانی از تلاش‌ها و توجه به زحمت‌های طاقت فرسای پدر است؛ روزی که برای فرزندان فرصت مناسبی ایجاد می‌کند تا با حضور در کنار پدران و تبریک این روز، اعلام محبتی دوباره کرده و با بوسه‌ای بردستان پدر و نگاهی همراه با عشق و محبت به او، صمیمانه‌ترین پیام‌های دوستی را از اعماق وجود عیان سازند که: «پدر، دوستت دارم» .
ذوب آهن اصفهان به عنوان بنیانگذار صنعت فولاد کشور از جمله مجموعه هایی است که شاهد حضور پدران پرتلاش است . مردانی که در پیکار با مذاب ، نان حلال کسب می کنند و برای خانواده تکیه گاه محکم و پایدار هستند.

عبدالله کهزاد تلاشگر بخش فولاد سازی شرکت ، از جمله پدرانی است که با همت والای خود ، زبانزد همکاران است و خانواده به حضورش افتخار می کنند . وقتی از او خواستیم در محل کار ، از مقام والای پدر بگوید ،تصور نمی کرد که پسرش حسین، بدون اطلاع قبلی برای بوسه زدن بر دستان او با شاخه گلی حاضر شود و پدر را در آغوش بگیرد و بگوید که دستان پینه بسته پدر ، لطیف ترین و مهربان ترین دستی است که صورتش را نوازش می کند .
در ادامه این برنامه که به همت روابط عمومی اجرا شد از همکاران سایر قسمت ها نیز با اهدای شاخه گل به مناسبت روز پدر قدردانی گردید .
روز پدر بر همه پدران این مرز و بوم و به ویژه ذوب آهنی های پرتلاش مبارک باد .

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر
خبر بعدی
مس صفر- ذوب‌آهن صفر| راضی به تساوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست