کد خبر: 1081803
بورس
نگاهی به بازار بورس

شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت

در جریان معاملات آخرین روز هفته، شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۳۶۵ واحد (۰.۳۴ درصد) افزایش به رقم ۳۹۷ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با افزایش ۶ هزار و ۶۰۵ واحد (۰.۴۷ درصد) به تراز یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در جریان معاملات امروز چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه، بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۱۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۵ هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۸۴ هزار و ۲۸۴ معامله به ارزش ۸ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه فراورده های نفتی با ۳۵ هزار و ۴۵۸ معامله به ارزش ۴ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۳ هزار و ۸۰۷ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۶ هزار و ۴۷۸ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۱۷ میلیارد ریال و گروه بانک ها با ۱۶ هزار و ۷۴۶ معامله به ارزش یک هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت پالایش نفت تهران با یک هزار و ۱۶۴ واحد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با یک هزار و ۲۷ واحد، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۸۷۳ واحد، گروه مپنا با ۸۴۱ واحد و شرکت پالایش نفت تبریز با ۵۹۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۷۰۱ واحد، شرکت پتروشیمی نوری با ۲۳۳ واحد، شرکت توسعه معادن و فلزات با ۲۲۸ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۳۲ واحد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۸ واحد بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۷۳ واحدی به رقم ۱۸ هزار و ۴۲۱ واحد رسید.

همچنین بیش از ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۷ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۲۹ واحد، شرکت آهن و فولاد ارفع با ۸ واحد، شرکت صنعتی مینو با ۵.۷ واحد، بیمه پاسارگاد با ۵.۳ واحد و شرکت زغال سنگ پرورده طبس با ۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

شرکت تولید نیروی برق دماوند با ۳.۲۴ واحد، بانک دی با ۳.۲ واحد، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با ۲.۷ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید با ۱.۴ واحد و شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با ۱.۳ واحد بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است
خبر بعدی
برنامه‌ها و پروژه‌های ذوب آهن اصفهان را حمایت می‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست