کد خبر: 1080301
صنعت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

وزارت صمت عامل نابسامانی بازار است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نقش وزارت صمت در نابسامانی بازار، گفت: از آنجاکه عملکرد وزارت صمت در این حوزه مناسب نبوده، طرح استیضاح وزیر صمت تدوین شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محمد علی‌پور با انتقاد از نابسامانی بازار، اظهار کرد: هر چند تمامی مشکلات را نمی‌توان ناشی از اقدامات وزارت صمت دانست اما بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار حاصل مدیریت این وزارتخانه است.

وی افزود: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با این موضوع از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تشدید نظارت‌ها از افزایش بی‌ضابطه قیمت کالاها جلوگیری کنند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آنجاکه علاوه بر وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی نیز متولی تامین و توزیع برخی از کالاهای اساسی است، این وزارتخانه نیز باید اقدامت لازم در این زمینه را انجام دهد، افزود:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نقش وزارت صمت در نابسامانی بازار، تصریح کرد: از آنجاکه عملکرد وزارت صمت در این حوزه مناسب نبوده، طرح استیضاح وزیر صمت تدوین شد؛ هرچند تمامی مشکلات را نمی‌توان ناشی از اقدامات این وزارتخانه دانست اما بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار حاصل مدیریت وزارتخانه مذکور است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با بیان اینکه یکی از دلایل استیضاح وزیر صمت، نابسامانی وضعیت بازار و افزایش قیمت کالاها است، اظهار کرد: وزارت ضمت نتوانست تاثیر به سزایی در ساماندهی بازار داشه باشد بنابراین وزیر صمت به واسطه ضعف عملکردی مورد مواخذه نمایندگان قرار گرفت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

خبر پیشین
رشد صنعت و شفاف‌سازی اسناد معادن در دولت سیزدهم/ ‌وزارت صمت در مسیر ساماندهی است‌
خبر بعدی
«ذوب آهن» آماده است؛ اگر دولت مشکلات را حل کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست