کد خبر: 1050804
فرهنگی و اجتماعی

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با مسئولان شهرستان چادگان

ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی، امام‌جمعه و جواد شمسی پور فرماندار شهرستان چادگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، امام جمعه چادگان در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: صنعت کشور در شرایط کنونی اهمیت ویژه‌ای برای مقابله با توطئه دشمنان دارد و صنعتگران از جمله کسانی که در ذوب آهن اصفهان در خدمت اقتصاد کشور هستند، وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند.
وی افزود: ذوب آهن اصفهان در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور نقش مهمی ایفا کرده و امیدوارم با توسعه صنعت کشور، شاهد رفاه و بهبود بیشتر معیشت مردم باشیم.
فرماندار شهرستان چادگان نیز، ذوب آهن اصفهان را از جمله صنایع مهم کشور دانست که در نیم قرن گذشته منشا خدمات بسیار برای کشور بوده است.
جواد شمسی پور همچنین توجه مسئولان صنایع کشور به مشکلات مردم را بسیار اثرگذار و مهم توصیف کرد.
ایرج رخصتی نیز در این دیدار از مسئولان و مردم شهرستان چادگان که از دیرباز میزبان کارکنان ذوب آهن، دیگر صنایع و سازمان‌ها و سایر مردم در اماکن گردشگری این شهرستان هستند قدردانی کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را یکی از وظایف اصلی خود می داند و در این راه از ظرفیت‌های قانونی خود بهره می گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد که تعامل و همکاری ذوب آهن اصفهان و شهرستان چادگان در راه خدمت به مردم و پیشرفت صنعت، تداوم و توسعه یابد.
انتهای پیام/
خبر پیشین
پای فلزات ایران به بلاروس باز می‌شود
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست