کد خبر: 01023003
صنعت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ریل ملی را نماد محصول با ارزش افزوده دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،  حسین مهرابی در حاشیه بازدید از غرفه ذوب آهن در نهمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان،گفت: شرکت‌های بزرگ پیشتاز نوآوری هستند و ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی که نماد محصول با ارزش افزوده بالا است، سرآمد این شرکت ها است.

وی افزود: استفاده از حوزه دانش‌بنیان به شرکت های معدنی و صنایع معدنی کمک شایانی می‌کند تا به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر بروند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در حوزه معدن در ذخایر، اکتشاف، استخراج و فرآوری سرآمد است، تاکید کرد: باید یک هم افزایی بین ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های معدنی کرمان به‌وجود آید.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان می‌تواند در انتقال دانش فنی و سرمایه گداری جهت ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در استان کرمان و شرکت های معدنی کرمان هم در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن اصفهان کمک شایانی به همدیگر داشته باشند.

مهرابی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها می‌توانند تفاهم نامه های دوجانبه در این خصوص امضا کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تامین کننده مواد اولیه، فرآوری کننده مانند ذوب آهن و دانش‌بنیان ها باید ارتباط دو سویه برقرار کنند، اظهار کرد: تعامل این شرکت‌ها موجب رشد و شکوفایی و انتفاع طرفین خواهد شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
توسعه آتی ذوب آهن منوط به مالکیت معدن است
خبر بعدی
حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست