کد خبر: 111602
صنعت
روند قیمت فولاد صادراتی ایران

عقب‌ماندگی قیمت شمش فولادی صادراتی ایران جبران می‌شود؟

متال بولتن آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران در هفته گذشته، ۵۶۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته قبل از آن، ۱.۴ درصد رشد کرده است.

قیمت میانگین اسلب صادراتی ایران نیز در هفته گذشته ۵۶۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، بدون تغییر مانده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی متال بولتن، قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته تغییری نداشت و اسلب در قیمت ۵۶۰ دلار به ازای هر تن معامله شد.

قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور در هفته گذشته،  ۵۶۰ دلار به ازای هر تن بود که میانگین این قیمت‌ نسبت به قیمت‌های ۶ بهمن، حاکی از افزایش ۱.۴ درصدی است.

متال بولتن گزارش داده که در هفته گذشته نیز در پی قطع گاز و برق شرکت‌های فولادی ایرانی، این شرکت‌ها عمدتاً از بازارهای صادراتی غایب بودند و مزایده جدیدی را برگزار نکردند.

در یک ماه اخیر قیمت بیلت صادراتی منطقه CIS حدود ۷۵ دلار به ازای هر تن افزایش یافته و به ۶۶۵ دلار به ازای هر تن در هفته گذشته رسیده است. قیمت بیلت صادراتی CIS در حال حاضر حدود ۱۹ درصد بیش از قیمت شمش فولادی صادراتی ایران است و انتظار می‌رود به سرعت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی قیمت شمش فولادی صادراتی ایران جبران شود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
رتبه نخست آزمایشگاه خواص مکانیکی ذوب‌آهن در آزمون ملی مهارت
خبر بعدی
جهش ۹۰ درصدی صادرات محصولات معدنی در ۹ ماهه امسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست