کد خبر: 102902
ورزش
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن:

برگزاری تعداد بیشتر مسابقات برای رسیدن به پلی‌آف تصمیم بجایی است

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: امسال مسئولان برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند که تیم‌ها برای رسیدن به پلی آف مسابقات بیشتری با یکدیگر انجام بدهند و اگر از این زاویه به این موضوع نگاه کنیم تصمیم درست و بجایی است.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: چون برای اولین بار با تیمی از گروه‌های مقابل مواجه می‌شدیم شناختی که از تیم هرمزگان داشتیم نسبت به سایر تیم‌ها کمتر بود و از طرفی حامد سهراب نژاد و ارسلان کاظمی هم به خاطر شرایطی که داشتند در این مسابقه غایب بودند.

وی افزود: علاوه بر آنکه تیم هرمزگان از بازیکنان خارجی که سابقه حضور درNBA را داشتند بهره می‌برد ولی در مجموع خوشبختانه بچه‌ها روز خوبی داشتند و با تجمیع انگیزه و تجربه توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: بازی بعدی ما با  تیم نفت آبادان است که قبلا همگروه بودیم و شناخت کافی از این تیم داریم.  تیم نفت جزو تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌هاست.

وی افزود: امسال مسئولان برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند که تیم‌ها برای رسیدن به پلی آف مسابقات بیشتری با یکدیگر انجام بدهند و اگر از این زاویه به این موضوع نگاه کنیم تصمیم درست و به جایی است.

کوهیان در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولان باشگاه از تیم بسکتبال بیان کرد: به همه بازیکنان و اعضا کادر تیم ذوب آهن که با همه وجودشان و برای موفقیت تیم گام برمی دارند خسته نباشید می گویم و از هواداران گرامی باشگاه بابت حمایتهای بی شائبه‌شان از تیم و بازیکنان تشکر ویژه ای دارم، حضور هواداران همیشه مایه دلگرمی و عاملی روحیه بخش برای ما بوده و امیدوارم که با کسب بهترین نتایج ممکن دل این عزیزان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
گرامیداشت ۲۹ دی و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران لنجان
خبر بعدی
دستگاه‌های دولتی به تعهدات خود در قبال فعالان اقتصادی عمل کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست