کد خبر: 81905
بورس
بورس در ۱۹ آبان‌ماه

پایان سبز بورس در هفته سوم آبان

در جریان معاملات امروز (چهار‎شنبه، نوزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۸ هزار و ۸۵۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۵۳۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۱ هزار و ۳۰۲ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات آخرین روز معاملاتی هفته، بیش از ۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۳ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۹ هزار و ۵۰۲ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۸ هزار و ۳۳۸ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه بانک‌ها با ۳۹ هزار و ۸۳ معامله به ارزش ۴ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۴۵ هزار و ۸۷۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۵۴ هزار و ۹۳۸ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۴۳ هزار و ۳۱۷ معامله به ارزش ۲ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال و گروه مواد دارویی با ۲۹ هزار و ۸۱۶ معامله به ارزش ۲ هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

بانک ملت با یک هزار و ۲۶ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۷۶۱ واحد، گروه مپنا با ۶۵۷ واحد، شرکت مخابرات ایران با ۵۰۰ واحد و شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۴۹۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، صنایع پتروشیمی پتروشیمی نوری با ۸۹۴ واحد، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۷۰۵ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۴۷۷ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۴۲۲ واحد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۲۸۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تارتار و حسینی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند
خبر بعدی
۹ درصد سهم اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت اصفهان از کل کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست