کد خبر: 72202
فرهنگی و اجتماعی
در بیمارستان شهید مطهری

افتتاح مرکز پایش سلامت و طب کار ذوب آهن اصفهان

آئین افتتاح مرکز پایش سلامت و طب کار ذوب آهن اصفهان با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولان این شرکت در بیمارستان شهید مطهری برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،مدیرعامل ذوب آهن در حاشیه این مراسم گفت: مرکز پایش سلامت و طب کار شرکت با مبنا قرار دادن پیشگیری که مقدم بر درمان است، تاسیس شده و تلاش می کند با پایش سلامت کارکنان، پیش بینی لازم در خصوص وضعیت سلامت آن ها و بیماری های احتمالی را ارائه دهد تا افراد بتوانند نسبت به پیشگیری اقدام کنند .
منصور یزدی زاده افزود: برای خانواده های ذوب آهنی این موضوع اهمیت ویژه ای دارد که بدانند کارکنان شرکت به منظور حفظ سلامتی، تحت مراقبت هستند و اقدامات لازم نه تنها برای درمان، بلکه برای پیشگیری از بیماری و مشکلات جسمی آنان انجام می شود .
وی اظهار داشت: پایش سلامت در فاز اول برای کارکنان ذوب آهن اصفهان و سپس برای کل اعضای خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی اجرا می شود .
یزدی زاده همچنین با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه راه اندازی بخش MRI و سنگ شکن گفت: با توجه به این که راه اندازی این پروژه ها هزینه زیادی دارد ، از توانایی بخش خصوصی در این زمینه استفاده می شود .
وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده این بخش به بهره برداری می رسد و کل منطقه را پوشش می دهد، افزود: شهرستان لنجان فاقد امکانات MRI و مرکز سنگ شکن است و ایجاد این بخش ها در بیمارستان شهید مطهری بسیار ضروری است.
رئیس بیمارستان شهید مطهری نیز با اشاره به اینکه مرکز  پایش سلامت و طب کار با هدف پیش بینی و پیش گیری از امراض و بیماری ها ایجاد شده، گفت: در این مرکز، تست های نوینی نظیر انواع آزمایشات پیش بینی سرطان، تست های ژنتیک، تست های فوق تخصصی ساختار قامت و اشکالات اسکلتی و عضلانی ایجاد شده و این بیمارستان فوق تخصصی در استان کم نظیر است .
وی با اشاره این که این خدمات به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان و مردم منطقه ارائه می شود، افزود: در این مرکز علاوه بر پایش های استاندارد، آزمایش های شخصی سازی شده نیز انجام می شود و بر اساس نتایج این آزمایش ها ، نحوه پیگیری به افراد اطلاع رسانی شده و مشاوره های تخصصی لازم ارائه می شود .
رئیس بیمارستان شهید مطهری، در پایان از بنیاد برکت و به ویژه از شرکت سلامت الکترونیک برکت که در این راه همکاری و تعامل سازنده ای داشتتند، قدردانی کرد .

خبر پیشین
سنگ‌آهن مهمترین چالش صنعت فولاد کشور است
خبر بعدی
رونق اقتصادی صنایع فولادی استان، کمتر از حد انتظار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست