کد خبر: 41203
صنعت
امام جمعه شیراز:

ذوب آهن اصفهان پیشگام در تولید صنایع فولادی ساختمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ذوب ۲۴ آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان از تولیدات این شرکت بازدید کرد .

آیت الله دژکام به تولیدات متنوع محصولات فولادی ساختمانی ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و گفت : این شرکت از قدیم در حال تولید محصولات فولادی ساختمانی بوده و از گذشته تا کنون به تولیدات ساختمانی خود افزوده است . وی افزود : صنایع فولادی ساختمانی گام بزرگی در جهت پیشرفت برداشته که ذوب آهن در این زمینه پیشرو است. نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه ذوب آهن از گذشته با نماد اطمینان و ایمنی در اذهان مردم بوده و هست ، ادامه داد : تولید تیر آهن های بال پهن و ورق سازه های فولادی از اقدامات مهم این شرکت در جهت ساخت ساختمان های بلند مرتبه است و این  نیاز سنجی بازار  به شمار می رود .
امام جمعه شیراز همچنین گفت : صنایع فولادی ساختمانی ایران در  دنیا زبانزد و قابل مقایسه با سایر محصولات تراز اول در دنیا است و این مهم را مدیون ذوب آهن هستیم که با تولیدات باکیفیت خود این مهم را حاصل کرده است . وی افزود : نیروهای خدوم این شرکت با داشتن کاری سخت  فولاد تولید می کنند و چرخ صنعت کشور را به چرخش در می آورند که این شایسته قدردانی است.
خبر پیشین
بزرگترین جشنواره استعدادیابی و نخبه پروری ذوب آهن
خبر بعدی
تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ وهنر لنجان در ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست