آرشیو خبری ذوب ۲۴

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس مطرح کرد

لزوم سیاست‌گذاری وزارت صمت در تأمین محصولات فولاد و پتروشیمی به قیمت مناسب برای صنایع پایین‌دستی

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دولت باید بین خودروسازان و فولادی‌ها و... تنظیم‌گری کند، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه سیاست‌گذاری مناسبی داشته باشد و بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند.

نقش هوش مصنوعی در صنعت فولاد

هوش مصنوعی (AI) یک پیشرفت مهم است که ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا به طور مستقل عملکرد‌هایی مانند مطالعه، تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری را انجام دهند که عموماً به توانایی‌های شناختی نیاز دارند.

رونق صادرات فولادی با حذف ارز نیمایی

یک فعال صنعت فولاد گفت: در صورتی که دولت قصد دارد صادرات فولاد در کشور را افزایش دهد، باید ارز نیمایی حذف شود تا سود حاصل از صادرات، نصیب تولید کننده شود نه اینکه تمام آن به وارد کننده تعلق بگیرد.
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور مطرح کرد

زنگ خطر افزایش سن معادن در ایران

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با هشدار درباره اینکه ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است، گفت: معادنی که در سطح هستند از نظر ذخیره محدودیت‌هایی دارند و همانند معادنی که در عمق هستند، ذخایر بسیار بزرگ ندارند؛ ضمن اینکه در دنیا اصولا معادن خیلی بزرگ، زیرزمینی‌اند و از عمق ۱۰۰ متر به پایین وجود دارند.

بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ ثبت شد

عملکرد فولادی‌ها در یک سال گذشته نشان می‌دهد که تولید فولاد کشور در مجموع یکساله ۱۴۰۲، از ۳۲ میلیون تن فراتر رفته که بالاترین میزان در تاریخ تولید فولاد کشور است؛ اما بیشترین رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به بیلت‌وبلوم با میزان رشد ۹.۲ درصدی است.
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد

برگزاری پویش «دستان پرتلاش» ویژه تلاشگران شرکت ذوب آهن

به منظور ایجاد شور و  نشاط در بین خانواده ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت، اولین ویژه برنامه پویش دورهمی (دستان پرتلاش) ویژه خانواده های بزرگ ذوب آهن در آستانه روز جهانی کار و کارگر برگزار شد.
با تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

طبق مصوبه مجلس، عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس مانند صندوق‌های کالایی، املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات نخواهد بود.

خبرهای پربازدید اخیر

فهرست