کد خبر: 3020509
معدن

توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران

زیست‌بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی با حمایت از فعالان پژوهشی و فناور و ایجاد زمینه همکاری با پژوهشگران این حوزه توسعه می‌یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند در حوزه پژوهش و فناوری، توسط مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی اجرا می‌شود.

در قالب این طرح، ایمینو با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری صنایع معدنی دعوت به همکاری می‌کند.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه برای جذب همکار پژوهش از میان دانشگاهیان، متخصصان و فناوران، اولویت‌هایی همچون حضور فعالانه متخصصان داخلی و بین‌المللی صاحب تجربه و دستاورد، فعالیت در دو زمینه سیاست‌گذاری و مدیریت فناوری و نوآوری و نیز معادن و صنایع معدنی را در موضوعات مرتبط و میان‌رشته‌ای در نظر گرفته است. همچنین آشنایی با موضوع و تبیین تصویر کلان وضعیت موجود و مطلوب زیست‌بوم و برنامه‌های اجرایی مدنظر طرح از دیگر اولویت‌های جذب همکاران پژوهشگر و فناور به شمار می‌رود.

مرکز نوآوری ایمینو با ایجاد زمینه همکاری و استفاده از متخصصان، صاحب‌نظران، دانشگاهیان، فعالان فناور، نوآور و شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه را برای تدوین طرح زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می‌کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، سیاست‌گذاری، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی توسعه فناوری و توسعه بازار با هدف رونق کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و فناور نوپا از اهداف این مرکز نوآوری است و علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک ایمینو به نشانی info@imino.ir با این مرکز نوآوری در ارتباط باشند.

خبر پیشین
زنگ خطر افزایش سن معادن در ایران
خبر بعدی
طرح انتقال آب برای اصفهان با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست