کد خبر: 2010902
فرهنگی و اجتماعی

دیدار با جانباز افتخارآفرین ذوب‌آهنی

مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان با جانباز سرافراز سردار حاج عباس شمس از یادگاران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در روزهای آغازین سال جدید و در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ذوب‌آهن اصفهان، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان به همراه تنی از مسئولین سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه با خانواده جانباز سرافراز سردار حاج عباس شمس از یادگاران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با تقدیم ۲۹۹ شهید گلکون کفن، ۸۳ آزاده، ۱۵۲۷جانباز و دوازده هزار و ۵۲۳  ایثارگر و همچنین پشتیبانی از جبهه‌های جنگ در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های این عزیزان و رسیدگی به مشکلات آنها همواره جزئی از برنامه‌های شرکت می‌باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “مهار تورم، رشد تولید”، با هم‌افزایی بیش از پیش و با همکاری ایثارگران شاغل در شرکت تلاش می‌کنیم آینده‌ای روشن را برای ذوب‌آهن اصفهان محقق نماییم.

شایان ذکر است سردار حاج عباس شمس پیشکسوت ذوب‌آهنی و تنها جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد کارخانه، سال ۴۷ در ذوب‌آهن اصفهان مشغول به خدمت شد.

وی که در سال ۵۷ و در مبارزات و درگیری‌های انقلابی در محل کارخانه حضور فعال داشت، بارها توسط ساواک دستگیر و شکنجه شد. جانباز شمس بعد از پیروزی انقلاب از حوزه بسیج کارخانه به جبهه اعزام شد و در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، تیپ قمر بنی‌هاشم قطع نخاع گردید و هم اکنون ۴۰ سال است که با درد و رنج فراوان زندگی می‌کند.
انتهای پیام/
خبر پیشین
رشد تولید فولاد با مهار چالش‌ها و حمایت از تولید داخل به ثمر می‌نشیند
خبر بعدی
اعلام آمادگی ذوب‌آهن اصفهان برای تحقق شعار سال در ارتباط تصویری با رئیس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست