کد خبر: 3042402
صنعت

اعلام فراخوان بیست و ششمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور

بیــست و ششمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۱ الی ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بیــست و ششمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۱ الی ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

در این فراخوان آمده است: از علاقمندان دعوت می‌گردد ضمن مشارکت فعال، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در این همایش علمی ارائه نمایند.

هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران که عموماً با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران در این زمینه و  به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت می‌باشد.

سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ با موضوع «فناوری های موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز» برگزار می‌گردد. لذا از نویسندگـان محترم درخواست می‌شود مقالات خود را ترجیحاً در ارتباط با این موضوع ارائه نمایند.

خبر پیشین
به دلیل قطعی برق فولادسازان، تاخیر در تحویل محصولات معامله شده را مجاز بدانید
خبر بعدی
آمار واردات زنجیره آهن و فولاد در ۳ ماهه نخست امسال منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست